Masz problem konsumencki?

Napisz do prawnika

Skorzystaj z formularza kontaktowego i opisz swój problem. Prawnik odpowie w ciągu 5 dni roboczych.

image

Zanim napiszesz do naszego prawnika, odpowiedz na pytanie:

Czy towar lub usługę nabyłeś na firmę (czyli otrzymałeś fakturę lub paragon z NIP)?

Czy towar lub usługę nabyłeś od osoby prywatnej czy od przedsiębiorcy?

Przykro nam, ale porad udzielamy wyłącznie konsumentom tzn. osobom fizycznym, które nabyły towar lub usługę w celu nie związanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. Nie udzielamy porad przedsiębiorcom ani prawnikom, którym porada potrzebna jest w ramach wykonywanej pracy.

Przykro nam, ale porad udzielamy wyłącznie, gdy towar lub usługa zakupione zostały od przedsiębiorcy. Specjalizujemy się w prawie konsumenckim, które różni się od przepisów dotyczących umów między dwoma osobami fizycznymi, z których żadna nie jest przedsiębiorcą.

Opisz swoją sprawę

Dodaj załącznik (załącz maksymalnie 10 plików).

Przyjmujemy pliki w formacie: jpg, jpeg, png, pdf.

Maksymalny rozmiar jednego pliku to 10 MB.

Dodaj
regulaminu*
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności
Zgodę można wycofać w każdym czasie wysyłając e-maila na adres zgloszenia@propublika.pl

* pola obowiązkowe

Twoje zgłoszenie otrzymało identyfikator:

WX6A-BS3H-D6JP

Za chwilę, na Twój adres email zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Pamiętaj, aby oprócz sprawdzenia skrzynki odbiorczej
sprawdzić również folder SPAM.

Na Twoją wiadomość odpowiemy w ciągu 5 lub 10 dni roboczych.
O udzielonej odpowiedzi zostaniesz poinformowany na podany adres email.

Znajdziesz w nim link do Twojego zgłoszenia. Jeżeli chcesz przekazać nam coś istotnego, skorzystaj z tego linku, nie zakładaj nowego zgłoszenia.

Wiadomość nie dotarła?
Pamiętaj, aby sprawdzić folder SPAM na swojej skrzynce email.

Chcesz wydrukować tę stronę?

  • Czas odpowiedzi: prawnik odpowie w ciągu 5 dni roboczych, a w sprawach wymagających dodatkowych informacji w ciągu 10 dni roboczych.
  • Zakres opisu: proszę dokładnie opisać najważniejsze fakty i zdarzenia związane z problemem konsumenckim.
  • Załączniki/dokumenty: możemy przeanalizować paragony, faktury, treść reklamacji, odpowiedzi przedsiębiorcy na reklamację, korespondencję przedsiębiorcy z konsumentem, oświadczenia przedsiębiorców, wezwania do zapłaty, wezwania do wydania towaru, odstąpienia od umowy, wskazane przez konsumenta zapisy z umowy (klauzule) oraz ewentualnie screen/zdjęcie oferty lub adres strony internetowej/link.
  • Kod pocztowy: podanie tej informacji jest dobrowolne, ale w przypadku ewentualnej konieczności wskazania rzecznika praw konsumenta zgodnego z miejscem zamieszkania ułatwi nam podanie jego danych.

Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego, opisanie swojego problemu i w razie potrzeby załączenie odpowiednich dokumentów. Prawnik odpowie na Państwa zgłoszenie w terminie określonym powyżej.